Ofte stillede spørgsmål.

Hvornår kan jeg få min nye bil?

Når Deres bestilling er gennemført og leverancecenteret har modtaget ordren, vil De blive kontaktet for at aftale endelig tidspunkt for levering af Deres nye bil. Efterfølgende vil De modtage en e-mail hvori leveringsdato og tidspunkt vil fremgå.


Har jeg mulighed for at flytte leveringen til en senere dato?

Ønsker De at flytte levering til en senere dato, bedes De venligst besvare den første e-mail, som De modtog fra leverancecenteret. Alternativt kan De kontakte leverancecenteret ved at sende en e-mail.

> Send mail


Kan jeg få bilen leveret før den aftalte leveringsdato?

Leverancecentret planlægger og koordinerer alle leveringer, således at levering af Deres nye bil sker hurtigst muligt. I tilfælde af, at Deres bil er klar før forventet, vil De blive kontaktet af leverancecenteret for en ny aftale.


Hvad skal jeg gøre med min nuværende bil?

Dette afhænger af købsformen for Deres nuværende bil. De kan få mere information ved at følge et af nedenstående links:​

  1. Tilbagelevering af leasingbil til eksternt selskab
  2. Tilbagelevering af leasingbil til BMW Financial Services
  3. Byttebil til Jan Nygaard AS
 

Hvor lang tid skal jeg afsætte til levering?

Der er afsat én time til gennemgang af Deres nye BMW eller MINI, samt informationer og spørgsmål.


Hvem skal jeg spørge efter, når jeg ankommer på leveringsdagen?

Når De ankommer til Jan Nygaard AS, bedes De henvende Dem i vores lounge, hvor vores værtinde vil tage sig godt af Dem. De vil herefter blive kontaktet af vores Product Genius som vil stå for gennemgang og levering af Deres nye bil


Hvad gør jeg, hvis jeg skulle blive forhindret i at møde på det aftalte tidspunkt?

Skulle De blive forhindret på det aftalte tidspunkt, bedes De hurtigst muligt kontakte leverancecenteret, så vi herefter i overensstemmelse med Dem kan aftale en ny dato og tidspunkt for levering. De kan kontakte leverancecenteret på e-mail.

> Send mail


Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg gerne vil ændre min ordre/bestilling?

Hvis De gerne vil ændre Deres bestilling eller i Deres ordre, er De velkommen til at kontakte leverancecenteret på e-mail.

> Send mail


Hvorfor har jeg ikke modtaget min leasingkontrakt fra BMW Financial Services endnu?

Der kan være flere årsager til at De ikke har modtaget Deres leasingkontrakt. De kan læse mere om leasing igennem BMW, ved at følge nedenstående link:​

> Leasing gennem BMW Financiel Services

Hvis De fortsat er i tvivl, beder vi Dem kontakte leverancecenteret på e-mail.

> Send mail


Hvordan kommer jeg i kontakt med leverancecenteret?

For at vi bedst muligt kan hjælpe Dem, bedes De kontakte leverancecenteret på e-mail.​

Vi forsøger at besvare Deres henvendelse hurtigst muligt, inden for vores normale åbningstid, som er: mandag til fredag: kl. 09.00 - 17.30​

> Send mail


Hvad skal jeg gøre i forhold til betaling?

Ved betaling af førstegangsbetaling eller den totale købesum, har De følgende muligheder:​

  • Betaling kan ske via bankoverførsel dagen før leveringsdatoen på reg nr. 4316 og konto nr. 4768308519.
    ​Venligst tilføj bilens syv cifre i stelnummeret. Har De ikke modtaget nummeret bedes De notere navn i notat.​
 

Hvad skal jeg huske at medbringe til levering?

​De bedes medbringe Deres kørekort.

​Har De indgået en aftale med Jan Nygaard AS, der indebærer køb af Deres nuværende bil, bedes De følge nedenstående link:​

> Byttebil til Jan Nygaard AS


Hvor kan jeg få min bil leveret?

Vi tilbyder levering af Deres nye bil i den forretning, hvor handlen er gennemført.

​Adresse til vores afdeling i Lyngby:
Firskovvej 33
2800 Kgs. Lyngby

​Adresse til vores afdeling i København:
Englandsvej 389
2770 Kastrup

Adresse til vores afdeling i Hillerød:
Lodbrogsvej 5
3400 Hillerød


Kan jeg få instruktion og gennemgang af min nye bil flere gange?

Hos Jan Nygaard AS tilbydes der en ekstraordinær gennemgang af Deres bil i form af 1 time til Dem, der ønsker dette. De vil blive taget imod af vores produktspecialist, som står klar til at hjælpe og gennemgå Deres spørgsmål sammen med Dem. Er De interesseret i at læse nærmere om dette og bestille tid, er De meget velkommen til at følge nedenstående link.​

> Jan Nygaard AS - Gennemgang af Deres bil


Bliver bilen leveret på sommer eller vinterhjul?

Hos Jan Nygaard AS, bliver Deres bil, som udgangspunkt, leveret på sommerhjul. Har De i vinterperioden tilkøbt et sæt vinterhjul, tager vi selvfølgelig højde for dette og leverer Deres bil på vinterhjul i vinterperioden.


Hvad skal jeg gøre i forhold til min byttebil?

Har De indgået en aftale med Jan Nygaard AS, der indebærer at Deres nuværende bil indgår i handlen, bedes De læse følgende link:​

> Byttebil til Jan Nygaard AS


Hvornår kender I mit registreringsnummer?

Vi indregistrerer vi Deres bil på selve leveringsdagen. Dette gør vi for at spare Dem for beskatning, forsikring, leasingydelse mm.

Dette betyder at Jan Nygaard AS har kendskab til Deres registreringsnummer på selve datoen for levering.


Hvordan finder jeg mit garantihæfte?

Garantihæftet kan findes ved at klikke her: Garantihæfte.

FIND JAN NYGAARD AS

Showroom og værksteder

Kgs. Lyngby
BMW & MINI Showroom

Firskovvej 33
2800 Kgs. Lyngby

København
BMW & MINI Showroom og værksted

Englandsvej 389
2770 Kastrup

Hillerød
BMW Showroom og værksted

Lodbrogsvej 5
3400 Hillerød

Værksteder

Ejby
BMW & MINI værksted

Erhvervsvej 1-7
2600 Glostrup

Ishøj
BMW & MINI værksted

Baldersbækvej 13
2635 Ishøj