NY MINI APP.
#NEXTGEN
Ved hjælp af et indbygget 4G-SIM-kort og MINI Connected App har MINI tilbudt sine kunder en problemfri forbindelse mellem smartphone og bil siden 2018. Nu er den nye MINI app tilgængelig for kunder i 30 europæiske markeder og Korea. MINI appen kommer i et nyt design med intuitiv og forenklet brugeroplevelse og nye tjenester, der bl.a. gør det muligt at følge ladestatus og forbrug på enten Deres 100% eldrevne MINI eller plug-in-hybrid.
"Med den nye opdatering tager vi et yderligere skridt mod at udvide den digitale kundeoplevelse omkring vores køretøjer og dermed imødekomme det øgede behov for digitale tjenester og funktioner," siger Peter Henrich, Senior Vice President BMW Group Connected Company Customer. "Med My BMW-app og MINI-appen integrerer vi problemfrit vores køretøjer i vores kunders digitale livsstil. Begge apps tilbyder meget nyttigt indhold både til den daglige brug af køretøjet og i den personlige interaktion med os som brand, som vi konstant udvider ".
Stephan Durach, Senior Vice President BMW Group Connected Company Development, Technical Operations, tilføjer: “My BMW og MINI-appen sætter standarden for brugervenlighed, sikkerhed og pålidelighed. Brugerfeedback og information om brugernes adfærd fra den forrige generation af appen var afgørende for udviklingsprocessen. De to apps inkluderer populære og ofte anvendte funktioner, og den nye platform giver os mulighed for løbende at tilføje nye funktioner tilpasset vores kunders behov.”